maandag, april 17, 2006

Pasen 2006









Druk druk druk paasweekend! Wat heb ik weer veel meegemaakt! Het begon vrijdag al met de verjaardag van oma Artha. Samen met pappa, mamma, tante Linda en Brandon gingen we met de auto naar Houten. Niet zo bijzonder zou je zeggen..... Maar..... Ik heb een nieuwe autostoel! Helemaal roze en ik kan alles zien! Zaterdag kwamen Rob en Marinda met Nikki op bezoek. We zijn met zijn allen naar de stad gewandeld, hebben geshopt en lekker wat gedroken bij de V&D. Ik was daar zo moe dat ik bij pappa op schoot in slaap viel. Thuis hebben we gespeeld en gegeten. Ik ging heel hard gillen, maar dat vond Nikki niet zo leuk.... Zondag, 1e paasdag zijn we naar Martine, Jeroen en Sofie geweest. We hebben heel veel gespeeld. Sofie heeft een tafel waarmee zij kan lopen. Ik kan er heel goed aan staan. Ook heeft ze een hele toffe echte stoel! Haar box ligt helemaal vol met speelgoed. Allemaal dingen die ik niet heb! Wel een uur lang heb ik nodig gehad om alles te bekijken en uit te proberen. Tweede paasdag was het mooi weer en gingen we fietsen! Ik moest mijn skipak aan en mocht bij mamma voor op de fiets. Eerst zijn we naar Arjen en Monique gefietst, en daarna naar Inge en Pieter. Daar heb ik met Marit en Floris over de grond gerold. Floris kan al kruipen! Snel dat ie is! Van de terugweg wet ik niet zo veel meer... Ik werd wakker toen ik thuis uit het stoeltje werd gehaald!

Geen opmerkingen: