zondag, april 02, 2006

Alweer 7 maanden oud!





Wat gaat de tijd toch snel! Alweer 7 maanden oud! En ik heb weer allerlei trucjes geleerd! Ik kan loszitten, aan de tafel staan en dag zwaaien. Het los zitten en aan de tafel staan gaat al heel goed, het zwaaien nog niet zo... Ik ben afgeleid door iedereen die raar staat te doen enzo. Vorige week heeft opa een dag opgepast en heb ik hem alle hoeken van de kamer laten zien.... Hij legde me telkens op het speelkleed, maar ik rolde net zo lang tot ik bij de deur of achter de tafel lag. Vannacht heb ik bij ome-ari-bob-de-bouwer en tante Monique gelogeerd. Ik heb daar in de kinderstoel koekjes gegeten en ze hebben me in de tuin laten slapen in het zonnetje. Ook heb ik geprobeert van de week mijn slaapzak los te maken, en dat is me 2 keer gelukt! Nu doen ze er een ijzeren ding met een schuifje aan vast... nu lukt het niet meer zo.....

1 opmerking:

Anoniem zei

het blijft een lekker monstertje, lijkt wel op d'r moeder...
lekker ding dus.