vrijdag, april 07, 2006

Fleur heeft 1e zwemdiploma!






Samen met Lotje en Floris heb ik vandaag gezwommen voor het Teddybeer Brons diploma! En wat denk je? Alle 3 geslaagd! Dit moesten we doen:


Teddybeer Brons Richtlijnen en vaardigheden

1. Zittend op de rand van het bad het water in gaan (hulp mag).

2. Water over het hoofdje laten stromen.

3. Loopbewegingen in het water maken aan de hand van de ouder/begeleider.

4. Liggend op de buik 5 meter door het water getrokken worden.

5. Liggend op de rug 5 meter door het water getrokken worden


Net als anders hebben we ook veel liedjes gezongen. Na het diploma zwemmen gingen de golven aan! Wow, hoog joh! Mamma had me in mijn bandje gezet en ik ging het hele bad door. Na de golven heb ik met Floris nog even in het ondiepe gespeeld. Toen we weer aangekleed waren was de diplomauitreiking. We kregen een diploma, een poster, een badge (een hele grote!)en een knuffelbeest!

Geen opmerkingen: