vrijdag, mei 05, 2006

meivakantie



Het waren 2 drukke weken! Mamma was naar Barelona met school en pappa had wachtdienst, dus heb ik vorige week bij opa en oma Kortekaas gelogeerd. Ik heb daar heel veel gedaan.... gewandeld, wel 6 uur lang met opa, gefietst, in de tuin gespeeld, op visite geweest, en nog veel meer! Ik ging in het badje onder douche, of gewoon in de wastafel, want dat past nog net. Toen ik weer terug was was het koninginnedag. Mamma stond op de vrijmarkt samen met tante Linda, en heeft heel veel van mijn oude spulletjes verkocht. Van de opbrengst heeft ze skies voor mij gekocht! Zondag gingen we naar Wassenaar, en mocht ik pannekoeken eten. Na het eten zijn we naar de geitjes geweest, tof joh! Deze week had mamma vakantie, dus hebben we veel gewandeld en gesjopt. Oma is meegeweest zwemmen en gisteren met tante Diana en tante Elly ook nog naar de Albert Cuijp geweest!









Geen opmerkingen: