zondag, juni 11, 2006

veel foto's




Het is alweer juni. Ik ben al weer 9,5 maand oud, en heb de laatste week heel veeeeel geleerd! Maar... ik ben eind mei ook nog uit logeren geweest! Pappa en mamma gingen naar Barcelona en ik mocht in Houten bij opa en oma logeren. Het was die week in Nederland heel slecht weer, dus ik heb daar heel veel binnen gespeeld. Vorige week was ik met mamma's werk 3 dagen mee naar Belgie, en daar heb ik heel veel geleerd: ik kan nu op handen en knieen zitten en een beetje kruipen. Ik kan uit mezelf gaan zitten... en..... ik heb nu ook een echte boventand! Elke week ben ik op dinsdag bij Brandon waar oma vd Werf op past, en op donderdag komt oma Kortekaas, en soms ook opa, naar Haarlem. Ze gaan dan boodschappen met me doen en wandelen. Dit weekend was heel erg warm. Mamma heeft een badje in de tuin neergezet. Ze zegt dat ik het van Linda heb gekregen toen ik net geboren was, maar dat weet ik niet meer hoor. Mamma heeft trouwens een nieuwe fiets! Tof ding met extra veel ruimte voor mij! Nu kan ik breeduit zitten en ook de buggy gaat beter mee! Gisteren zijn we met pappa naar de stad gefietst. Daar hebben we op terrasjes gezeten en ijsjes gegeten!














Geen opmerkingen: