zondag, juni 25, 2006

Superspong!

Mamma zegt dat ik de afgelopen week een supersprong heb gemaakt!!! Sinds een week kan ik best wel ineens goed kruipen. Twee weken geleden kon ik dat nog niet, maar ik had veel geoefend op het grote bed, en toen kon ik hoppen op mijn knietjes. Nu snap ik ook dat ik met mijn knietjes kan wiebelen en dan kan ik zo maar overal naar toe! Vandaag heb ik ook ontdekt dat als ik ergens ben en er ligt iets te hoog dat ik er best wel bij kan! Je doet je handen gewoon zo hoog mogelijk, je pakt vast wat je vast kan pakken en dan ga je gewoon staan! Zo heb ik vandaag vaak bij de poef gedaan en een boek gelezen! Niet zo'n Nijntje-ding, maar een echt grote-mensen-boek. Het ging best wel goed, want ik heb niks stuk gemaakt! Mamma zegt dat als ik het netjes doe, het boek nog een tijdje blijft liggen om te oefenen! Er staat een filmpje van op internet: http://www.youtube.com/watch?v=lyToODfaHxo







Pappa ging mij vandaag laten stappen, dat ging ook goed, gewoon 10 stapjes achter elkaar! Ik had vanmorgen ook al even geoefend met mamma en tante Veroo.

Ook kan ik heel goed met mijn prinsessen-auto spelen. Erop zitten vind ik een beetje eng, maar de auto kan heel veel muziekjes maken, en er zit een kofferbak in. In de kofferbak kunnen boekjes en speeltjes... klepje open, speeltje erin, klepje weer dicht, zoooooo leuk!





Gisteren waren we nog bij tante Monique, die had haar diploma gehaald. We gingen eten en feesten in de tuin. Ik heb heel lang op het gras gespeeld. Toen ik moest slapen vond ik het niet leuk... de kamer waar ik anders best wel lekker sliep was nu zo licht.... Toen hebben mamma en tante Moni mij met bed en al in het wasmachinehok geparkeerd, daar was het stil en best wel heel donker.... ZzzZzzZZzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzz...........

Geen opmerkingen: