zondag, juni 18, 2006

Nikki jarig en vaderdag




Zaterdag vierde Nikki haar 1e verjaardag! Ze heeft heeeeeeeeeeel veel kadootjes gekregen, en ik heb mijn best gedaan om alle kadootjes uit te testen! Ook was er een lekkere taart waar ik stukje van mocht. Toen we weg gingen kreeg ik een zakje mee met koekjes en rozijntjes. Daarna gingen we naar Puttershoek om alvast vaderdag te vieren. Mamma had voor pappa en opa allemaal kadootjes meegebracht. Het waren vierkante dingen met plaatjes van mij erin! Ik weet het weer hoe dat kwam: met mamma en oma gingen we naar een mevrouw met een groot fototoestel. Zij ging allemaal gekke liedjes zingen en met knuffels zwaaien, maar ik vond het maar een beetje raar! Ik kon er niet echt om lachen, maar mamma en oma lagen in een deuk! Gekke vrouwen! Voor opa hadden we ook nog wandelsokken gekocht.





Geen opmerkingen: