maandag, mei 04, 2009

Naar de Pan van Persijn (Panbos)

Vrijdag ben ik met pappa, mamma, Eline en de pappa en mamma van Eline naar het Panbos bij Wassenaar geweest. Je kan daar wandelen, spelen, én pannenkoeken eten!

Er waren heel veel rupsjes in het bos. Eerst vond ik ze wel een beetje eng. Later durfde ik wel een tak vast te houden met een rupsje erop!



Hier ben ik bij het klimrek. Vind je me niet stoer?

Gekke pappa!!!!!!!
Mamma was in het hoge klimrek geklommen! Zo hoog durfde ik niet hoor!

Is het een vogel, is het een vliegtuig?
Geitjuuuuuuuuuuuuuuuuuuhs!!!!!!!

Best wel leuk al die kleine bokkies. En ze eten gras uit je hand! Eentje gaf mij een likje!

Eline

Eline was deze dag precies een half jaar, en dat kun je wel zien! Wat een wijsneus!


Na het wandelen en spelen in het bos gingen we nog pannekoeken eten, mjammie!

Geen opmerkingen: