maandag, mei 04, 2009

Dierenpark Amersfoort

Zondag de 3e mei ben ik naar het Dierenpark in Amersfoort geweest. Ome Rob ging met zijn Digireflex fotocluppie op pad. Nikki had gevraagd of ik ook mee ging. Toen we er net waren regende het. Aan het einde van de middag werd het droog en ging de zon gelukkig nog even schijnen!


Deze giraffe was een beetje verlegen:


AAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGHHHHH wat is dat nou? Wist ik veel dat de Dino's nog niet uitgestorven zijn in Amersfoort! Toen we net het Dinobos inliepen heb ik het wel even op gillen gezet. Even later had ik door dat het neppers waren en zag ik er de lol wel van in!

In het Dinobos stonden heel veel wipkippen, uh, wipdino's.

Deze schommel in ook in het Dinobos

HELP! Ome Rob wordt opgegeten door een Dino!

Samen met mamma bij de babydino


Zelf heb ik ook foto's gemaakt. ik zal aan mamma vragen of ze er binnenkort een paar op deze site zet.

Nou jaaaaaaaaaa, een Enecofiets! Als je ging trappen hoorde je een muziekje

Supercoole glijbaan!


In de draaimolen

Lekker schommelen!

Pappa en mamma vonden het een beetje eng in de schommel?

Geen opmerkingen: