woensdag, juli 26, 2006

Zeilen!!! alvast een paar foto's











Deze week ben ik met pappa en mamma zeilen op het Markermeer en IJsselmeer. Hartstikke tof die boot, alleen ben ik s-nachts telkens de weg kwijt in het grote bed, dus slapen we eventjes thuis nu. Gisteren waren Opa en Oma van der Werf ook op de boot, en die hadden Brandon bij zich. Heel de dag lekker gespeeld en het brood van Brandon gepikt, lekker hoor! Vandaag gingen Opa en Oma Kortekaas een daagje mee. Mamma had ook een klein bootje gekocht waarin ik op het dek kan spelen. Het was telkens heel erg warm, dus kon ik lekker met koud water spatteren. Ze gingen vandaag ook ineens heel hard lachen en werd ik snel het bootje uitgetild... er dreven allemaal gekke bruine dingen in...... Alles ging zo overboord! Even later was het bad weer vol en kon ik verder spelen... raar hoor.... Wat ook leuk was, was in mijn blootje tegen de deur naar de kuip staan, dat was lekker cool en heeft grappige plaatjes opgeleverd!

Geen opmerkingen: