woensdag, juli 19, 2006

Pierenbadje in Santpoort (en 1e verjaardagskado!)

Vandaag was het heel erg warm, wel 36 graden! In de tuin was het heel heet. Sofie was bij ons op visite, en toen zijn we met onze pappa's en mamma's naar het bos gereden bij Santpoort en zijn we naar het pierenbadje geweest! Ik ging meteen proberen te zwemmen, maar Sofie vond het nog een beetje koud geloof ik.....
Miepmiepsjoefffffffffffff hier kom ik! Kruipen in het water is best tof... alleen in het midden van het bad is het steeds dieper... dan ga ik helemaal onder water steeds...





























Tante Monique en ome Arjen wilde perse nu al een verjaardagskadootje komen brengen... ze zeiden dat ik het volgende week nodig heb als we gaan zeilen... ben benieuwd.....
Oh jee, oh jee, wat zou er toch inzitten? Tjeetje wat een papier allemaal! Waar moet ik toch beginnen? Helemaal niet leuk zo'n dik ding als het heeeeel warm is en je moe bent!
Lekker gek doen op de bank met ome Arjen en alle verdrietjes zijn al weer snel vergeten!










Geen opmerkingen: