vrijdag, mei 04, 2012

Coole kidsweek (Snowplanet)

In de meivakantie heb ik meegedaan met de Coole Kidsweek bij Snowplanet. Vier dagen feest! Elke ochtend skiën en s-middags andere activiteiten 

De foto's staan een beetje door elkaar; we beginnen met de wedstrijd van vrijdagmiddag:

Zie je mij daar tussen de skileraren door?

En remmen!!!!

Pappa staat klaar om aan te moedigen

Lorenzo kletst de boel aan elkaar en doet verslag van onze afdalingen 

Koud he?

Zoef, daar ga ik weer door het poortje 

YEAH!

Prijsuitreiking van ons klasje


Zo zat ik elke ochtend klaar

De pappa's en mamma's konden vanaf boven kijken aan het begin van de les

Kijk oma Joke, ondanks dat ik niet op wintersport ben geweest heb ik mijn pak volop kunnen gebruiken!




Alle kindjes bij elkaar

Spelletjesmiddag in Spaarnwoude

Raceplanet


Proost!

Geen opmerkingen: