woensdag, maart 17, 2010

Update januari / februari 2010

Schan-da-lig!!!!!!!!!!!!!!! Mamma vergeet me gewoon! Ze is zo druk met haar eigen blog, dat ze die van mij gewoon vergeet! Dus, even een inhaalslag!

In januari zijn we op wintersport geweest naar Italië. Toen we weggingen uit Nederland was ik heel ziek, longontsteking. Van de dokter mocht ik naar buiten als de koorts weg was. Gelukkig was ik snel beter en kon ik vanaf maandag elke dag even skiën!!!
Stoer he?
Hier gaan we het liftje in
Yeaaaaaaaaaaaaaaaah
Hier ben ik met mamma heel goed aan het skiën
Eline was ook mee met haar pappa en mamma!!!!
Dit was in februari: Juffendag! We mochten allemaal verkleed naar school. Ik had een nieuwe prinsesssenjurk gekregen, een echt Doornroosje, stoer he?
Pappa en mamma gaven samen met Dennis een feestje voor hun verjaardagen, het leek wel weer wintersport!
Chichiwahchichiwahwahwah samen met Brandon
Logeren bij oma Joke en opa Joop. Koekjes bakken!!!!!!!!
Tatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Met opa ben ik naar het zwembad in Barendrecht gewest!

Dat was het weer, doeeeeeeeeeeeeeeei

Geen opmerkingen: