maandag, augustus 24, 2009

4e verjaardag!

Tatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Hoera, ik ben VIER!!!!!!!!!!!

Van pappa en mamma heb ik deze waterbaan gekregen. Ik kon niet wachten, meteen, nog in mijn pyama ben ik er mee gaan spelen!
Samen met mamma heb ik deze taarten gemaakt:

Ik mocht op de stoel staan, iedereen ging zingen en toen......

Pffffffffffffffffffffffffffffffffff, de kaarsjes uitblazen!

Ik ben echt heel erg verwend! Echt heel veel mooie kadootjes, ik kan niet kiezen wat ik nu het allerleukste vind! Ik kreeg heel veel van prinsessen, duplo, maar ook een fotoboekje met foto's van logeren bij Willy, een stofzuiger, spelletjes, boeken, keukenspulletjes, badschuim en shampoo, kleertjes, een badpak en zelfs een envelop met een kadootje van Kjeld uit Denemarken! Teveel om op te noemen! (oh ja, en heeeeeeeel veel brooddozen! hihi)
en weer een kadootje!

De opa's en oma's zaten er al weer op te wachten..... pappa en mamma gingen de fotoboeken uitdelen, vandaar die pret!

Ze zeggen van niet, maar ik denk dat Bianca, pappa en Ageeth elkaar gebeld hebben en een dresscode hebben afgesproken! is het geen plaatje?
Lieve allemaal, nogmaals bedankt voor alle mooie kadootjes!

1 opmerking:

Anoniem zei

Live fleur, wat ben jij alweer groot geworden zeg!

Vier jaar alweer.
Je feestje ziet er erg gezellig uit. Je hebt ook mooie taarten gemaakt.
Doe je de groeten aan papa en mama??

Groetjes, Eelco en Anja