zaterdag, juni 20, 2009

Mega Fleurtje!!!!!!

Niet alleen Joyce heeft een Mega Mindypak, ik heb er ook eentje! Laatst ben ik met pappa, mamma, Brandon, Dennis, Linda en opa Bobbie naar de de Zwarte Markt in Beverwijk geweest. We hebben daar lekker gegeten en gewinkeld. Van Dennis heb toen een Mega Mindypak gekregen. Ik had het pak al een paar keer aangehad en tegen mamma gezegd dat ik dan ook krullen wilde en kleurtjes op mijjn ogen. Dan zou ik pas de echte Mega Mindy zijn! Vandaag was het dan zover! Mamma had krullers in mij haar gezet en mooie make-up op gedaan. Toen was het tijd om mijn pak aan te doen...... Ik ben Meeeeeeeeeeega fleurtje, Meeeeeeeeeeega Fleurtje, ben een echte superheld, die elke boef op aarde velt... lalalaaaaaaaaaaaaa

Haren net uit de rollers

Zeg nou zelf, ik ben het echt!

Strike a pose!

Yeaaaaaaaaaaaaaah

Geen opmerkingen: