zondag, januari 04, 2009

Nog even heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel december foto's!

Sinterklaas eruit, kerstboom erin! Ik heb mijn eigen boom helemaal zelf opgetuigd. Eerst heeft ie even beneden gestaan, later stond ie op mijn kamertje. Gezellig hoor, al die lampjes!

Leuk he? Dit ben ik als kerstengeltje, dolle pret was dat! De hele woonkamer zat onder de veertjes!

Eerste kerstdag zijn we naar Zandvoort geweest. Floris en Marit kwamen ook met hun pappa en mamma. Mijn mamma had warme chocolademelk en slagroom meegenomen. Mjammie


Het was best wel koud, maar toch zijn we eventjes bij de zee gaan kijken!


Marit, Inge en Floris


Heeeeeeeeel ver weg waren er boten in het water


Tweede kerstdag gingen we naar Houten. Mamma had een lekkere taart gebakken, vooral het groene en de kerstmannen vond ik errug lekker!


Wij hadden het voorafje verzorgd, ziet het er niet lekker uit?


Aan tafel mocht ik naast Brandon zitten


Coooooool, drinken uit een mooi glaasje (waar ik later een stuk uit hapte...)


Oud en nieuw: Prinsessen en Piratenfeest! Is mijn pappa niet cool?


Met zijn allen!


Eng hoor, al die Piraten....


Jammerrrrrrrrrrrrrrr, het feest is al weer afgelopen.... Daaaaaaaaaaag 2008.... Hallo 2009!

1 opmerking:

Mama van Eline en Charlotte zei

Fleurtje, ik wens jou een super leuk 2009! Het jaar waarin jij 4 wordt en ik 1!!!
Dat moet toch een feestjaar worden!

Slobberkus en een glimlach,
Eline