zondag, november 23, 2008

Sinterklaas 2008 deel 3 - Theater

Oei oei oeiiiiiiiii Spannend, vandaag zijn we naar het theater geweest! Samen met Floris en Marit ging ik naar een voorstelling met Sinterklaas en pieten...

In de hal speelden heel veel pieten muziek, wat een herrie!
Er waren ook danspieten en feestpieten. Die gingen allemaal leuke liedjes zingen.

Dit zijn de Nieuwspiet en de Hoofdpiet. De Hoofdpiet dacht dat ie Sinterklaas was!

Echt waar, je ziet het goed! Een schaap! De pieten wilden Sinterklaas een kado geven en dachten dat ie wel op een schaap in plaats van het paard het dak op kon!

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de Jufpiet wist mijn naam! Ze ging voor mij handtekeningen vragen aan de andere Pieten
Wow, zo is de Nieuwspiet wel heel dichtbij!!!!!!!!!!!!!!







1 opmerking:

Mama van Eline en Charlotte zei

Lieve Fleur, ik vond het erg gezellig dat je naar me bent komen kijken zaterdag! Wat dapper van je dat je naar Sinterklaas en zwarte piet bent geweest!! En al 3 keer!!!
Ik ga woensdag voor het eerst....ben best een beetje zenuwachtig (of is mama zenuwachtiger..??)
Dikke kus, Eline