vrijdag, augustus 01, 2008

Disneyland / le soleil de Crecy (26-30 juli 2008)

Eindelijk, deze week was het zo ver................ DISNEYLAND Parijs! Samen met pappa, mamma en Brandon zijn we met de caravan naar Frankrijk geweest



Zie je het kasteel?



Kijk, hier staat de caravan. Ik wist niet zo goed waar ik moest slapen, dus ik heb 2 nachtjes bij mamma en in het grote bed geslapen, en 2 nachtjes in de voortent op het luchtbed!



Campinglife..................... Mamma zei dat het emmertje alleen voor s-nachts was.... nou, overdag ging het ook prima hoor! Mamma liep wel te mopperen dat ze telkens met dat emmertje over de camping moest lopen, snap jij het?



Lekker zwemmen op de camping!



In de draaiende theekopjes, echt cool, alleen was alles zo raar als ik uitstapte......



Ik heb echt heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel echte prinsessen gezien!


Oeps....... wat zeg je? Mag dat niet?

Yeeeeeeeeeeeah, Cars was er ook!

Kijken naar de Parade! Wat vindt je van mijn oren?

Leuk allemaal hoor, alleen.... ik word er zo moe van!


1 opmerking:

Anoniem zei

yoch bijdehand om op het emmertje te gaan ziten als je hoge nood hebt! Compliment, hoor Fleur!