maandag, november 12, 2007

Sint Maarten!

Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten!

Eindelijk was het zo ver, 11 november! Al weken ben ik aan het oefenen om het liedje te zingen. Op Baboe hebben we een mooie lampion gemaakt, en hebben we vrijdag al een beetje Sint Maarten gevierd door langs alle klasjes te gaan. Om even voor zessen ging de bel.... WOW, kindjes met lampionnen, en die zongen ook van Sint Maarten!!! Toen er nog meer kindjes waren geweest zijn we ook naar buiten gegaan. Zoooooooo, er waren echt veel kindjes in de straat, allemaal met lichtjes! Eerst gingen we een keertje oefenen bij pappa. En daarna gingen we de hele straat door. Mamma ging telkens aanbellen, en als de deur openging moest ik zingen. Soms moesten mamma en tante Diana wel een beetje helpen. Als ik het liedje klaar had mocht ik een snoepje pakken. Ik was best heel erg onder de indruk, en op het laatst durfde ik zelf de snoepjes te pakken. Toen we weer terug thuis waren was net Lucas bij ons aan het zingen, toen ie klaar was met zingen wilde ie geen snoepje maar rende bij ons naar binnen! Hihihihihi, hij dacht dat ie mocht spelen. Toen de jassen en de lampion uit waren ging ik kijken wat ik allemaal had gekregen, echt heeeeeeeeeeeel veel!






Geen opmerkingen: