zondag, november 26, 2006

Sint is in het land




Vanmiddag moest ik met pappa en mamma mee naar buiten. Raar hoor, gingen we op zondag naar de winkels. Daar waren heeeeeel veeeeeel mensen en er was muziek. De muziek werd gemaakt door meneren en mevrouwen in mooie pakken. Ze hadden allemaal zwart haar en waren heel erg bruin! Dat zijn zwarte Pieten zegt mamma. Er waren heel veel kinderen die met vlaggetjes stonden te zwaaien. Toen kwam er nog meer muziek en een soort bus met nog meer van die donkere mensen.... Er was ook een oude meneer bij in een rode jurk. Dat is Sinterklaas zegt mamma. Als ik lief ben brengt hij me kadootjes. Ook moet ik dan zingen voor lekkers, maar dat kan ik nog niet zo goed.... Volgende week mag ik bij opa en oma logeren, daar komt dan ook Sinterklaas.... Spannend hoor!

Geen opmerkingen: