vrijdag, januari 13, 2006

Pokonbaby?





Wowwwwwwwwwwww, weet je hoe groot ik al ben? Ik ben nu 4 en 1/2 maand en al 66 cm lang... Die weegschaal klopt niet hoor... Die zegt dat ik al 7260 gram ben! Oooh, het klopt toch zeggen ze! Ik groei dus lekker. Een paar weken geleden dronk ik elke dag wel 5 flessen! Inmiddels neem ik er steeds vaker 4. En..... Ik slaap klokje rond! Vanaf dat ik 5 weken was slaap ik al door... van een uurtje of 23 tot 8 of 9 uur... Maar nu slaap ik steeds vaker van 20:00 tot 8:00h. Vooral pappa en mamma vinden dat errug fijn. Deze week is mamma weer begonnen met werken. Op maandag is pappa thuis, op dinsdag past oma Artha op, en op donderdag oma Joke, gezellig joh! Ook ben ik voor de 2e keer naar de kapper geweest. Mamma vond dat dat matje echt niet meer kon! Ook bovenop zit het een stukje netter. Nu valt die kale plek veel minder op... trouwens die is ook al weer aan het dichtgroeien ;-) Oma Joke is weer fanatiek aan het breien geweest... Een lekker pluizig vestje.... smaakt goed!

Geen opmerkingen: